loading...
انتخاب شما
انتخاب شما
در این وبلاگ با فعالیت های درس کار و فناوری پایه ی هشتم آشنا خواهید شد و....................

محمدرضا دانایی بازدید : 60 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

تنها موذلی که این سایت باهاش روبه رو هستش نبود نویسنده است که بعضا منو اذیت کرده و باعث شد تا من این مطلب رو بذارم. خیلی خلاصه میگم, این سایت به نویسنده احتیاج داره و من به کسی نیاز دارم که کنارم به عنوان نویسنده فعالیت کنه و اصلا نویسندگی این سایت کار سختی نیست و برخی نکات خیلی کلی رو باید رعایت کنه که در زیر بهشون اشاره میکنم.

نویسندگی اینجا فقط چند شرط داره و نویسنده باید حتما اونا رو رعایت کنه و نیاز به هیچ حرفه ای بودن و تجربه ای هم نداره. و اما شرایط:

  • باید توضیحی در مورد مطلبش بده و نه اینکه صرفا با چند جمله کوتاه بخواد مطلب منتشر کنه
  • از لحاظ ظاهری باید برخی نکات ریز رو رعایت کنه در نوشته هاش که اونا رو بعدا خواهم گفت اگه مایل به نویسندگی بودین
  • نیاز به انلاین بودن زیاد نیست که دائم انلاین باشه و فقط همینکه حداقل دوروز یک مطلب رو ارائه بده کافیه

همین. و دیگر هیچ واقعا. بعضا فکر میکنن نویسندگی کار خاصی است یا کار فوق العاده ایه. ولی همین حد واقعا کافیه. من خیلی به نویسنده ای که در کنارم فعالیت کنه احتیاج دارم .

اگر تمایل دارید حتما اعلام کنید و شکست نفسی نکنید که من نمیتونم و نم بلد نیستم و… هر کسی یه شروعی داره و اگر میخواید حتما پا پیش بگذارید که واقعا به نویسنده نیاز دارم.

****  اگر تمایل دارید از راه های زیر اقدام کنید :

1-در قسمت نظرات همین متن اعلام کنید .

2-ارسال ایمیل به   danaei.mr@yahoo.com


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 2,826